آشنایی با نکات ظاهری طراحی سایت

آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت

خواندن این مطلب 8 دقیقه زمان میبرد.

آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت :اگر می خواهید یک وب سایت موفق داشته باشید طراحی وب سایت تان را بر اساس استاندار های روز دنیا انجام دهید .
معمولا یکی از دلایلی که موجب کاهش بازدید از یک وب سایت می شود استفاده از 6 یا 7 فریم در هر یک از صفحات طراحی سایت می باشد .
در واقع با استفاده از این روش شاهد نارضایتی کاربران و عقب ماندن در بازار رقابتی خواهید بود .

  • آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت

    آشنایی با نکات ظاهری طراحی وب سایت

     

  • رنگ بندی استفاده شده در طراحی سایت

یکی از مهم ترین مسائل در پروسه ی نکات ظاهری طراحی وب سایت انتخاب رنگ مناسب می باشد .
رنگ بندی مناسب در مورد پسند واقع شدن یک وب سایت در نظر کاربران بسیار تاثیرگذاتر است .
نا گفته نماند همان گونه که استفاده از ترکیب های مختلف رنگی می تواند مخاطبین بسیاری را جذب وب سایت شما کند ، ترکیب های رنگی نا مناسب نیز برای شما نتیجه ای بر عکس به همراه خواهند داشت . یکی از روش های کاربردی در انتخاب رنگ بندی سایت الهام گرفتن از رنگ ها موجود در طبیعت می باشد .

  • طراحی سایت و فونت محتوا

یکی از نکات مهم و حائذ اهمیت در نکات ظاهری طراحی وب سایت نوع فونت به کار رفته می باشد .
تاثیر فونت محتوای وب سایت در جذب کاربران بسیار چشم گیر می باشد .
بر همین اساس در صورتی که از فونتی خوانا و مناسب استفاده نکنید کاربران طراحی سایت شما را ترک نموده و به وب سایت رقبای شما مراجعه خواهند نمود .
از این رو بهتر است از فونتی استفاده نمایید که در عمده ی مرور گر ها به خوبی نمایش داده شود و کاربران تان بتوانند به آسانی در تلفن های همراه نیز مطالب را بخوانند . .

  • واکنش گرا بودن طراحی وب سایت

عبارت واکنش گرا یا ریسپانسیو به وب سایت هایی گفته می شود که علاوه بر نمایش در نمایشگر های رایانه ها در تلفن های همراه هوشمند ، تبلت ها و دیگر دستگاه های هوشمند نیز به درستی قابل مشاهده باشند .
در واقع هنگامی که کاربر یکی از صفحات وب سایت تان را در در یک تلفن هوشمند باز می نماید می بایست نوع نمایش سایت با نمایش در رایانه ها متفاوت باشد .

بهترین روش ساخت وب سایت

درنکات ظاهری طراحی وب سایت

در هر حرفه‌ای که باشید مطمئنا از شبکه‌های اجتماعی برای معرفی شغل خود به دیگران استفاده می‌کنید.
شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و داشتن یک کانال تلگرام بهترین نوع آن در ایران هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید روی جذب مشتری و معرفی کسب و کار خود در سطح کشور و حتی بین الملل فعالیت داشته باشید.

اما همانطور که می‌دانید این شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک ابزار عاریه مورد استفاده قرار می‌گیرند. در استفاده از آنها کنترل کاملی ندارید و هر لحظه ممکن است که فیلتر شده و دسترسی به آنها در شرایط سختی فراهم باشد که هم اکنون نیز همینطور است.
یا اینکه کشور ما را تحریم کرده و امکان استفاده کامل یا استفاده از برخی امکانات آنها را نداشته باشیم که باز هم همینطور است.
به عنوان مثال در اینستاگرام این امکان وجود دارد که بتوانید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید، اما به دلیل عدم وجود پرداخت آنلاین در ایران و تحریم شدن برخی قابلیت‌ها برای کشور ما این امکان فراهم نیست یا اینکه به سختی قابل پیاده سازی است.

گذشته از همه این مشکلات، استفاده از ابزار اجتماعی به دلیل نبود ساختار رسمی زیاد مناسب نیستند و بهتر است از یک وب سایت برای کسب و کار خود استفاده کنیم.
شبکه‌های اجتماعی هم می توانند روی برند کردن کسب و کار و ارسال مشتریان به سایت تاثیرگذار باشند که در کنار سایت می‌توانید از روش‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کمک بگیرید.

در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا به نحوه ساخت سایت در اینترنت آشنا شوید.
کلیه نیازهایی که برای ساخت یک سایت به آن نیاز دارید را همراه با مثال‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. در انتهای نیز به معرفی مزایا و معایب هر یک از روش‌های ذکر شده می‌پردازیم.

 

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

×